tisdag 20 november 2012

En födelsedag

I söndags fyllde jag ju år! Det firades ganska enkelt med fika med mamma och pappa. Mormor var tyvärr sjuk och kunde inte komma, men mamma och jag ska åka till Farsta på torsdag istället. Fick rätt bra födelsedagspresenter... En jättefin ryggsäck från Fjällräven (Kånken) av mamma och en iPad av pappa... Eh. Herregud vad jag är bortskämd! Så det var en ganska bra fångst.

Lördagen var fullspäckad med aktivitet. Först träffade jag Lina och Karolina för lite kultur i form av ett besök på Nationalmuseum. Vi var nog rätt hemska och hånade nog majoriteten av Sveriges konstskatter. Men det var kul! Nationalmuseum har ju annars en tendens att vara lite stelt. Sedan fikade vi en stund och sedan var det dags för mig att möta upp Jenny, Johanna och Johanna. Det blev middag på Akkurat på Hornsgatan. Jag åt hjortytterfilé som var lika gott som det var dyrt. Men man fyller ju inte år så ofta, så man får passa på!




*Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar