söndag 17 november 2013

Helgen

Den här helgen har jag jobbat, både lördag och söndag. Trots det känns det som jag har hunnit med en del, men det kanske beror på att det var rätt mycket att stå i på biblioteket i lördags. Då fyllde Kulturhuset 1 år och biblioteket firade det med kalas! Väldigt kul att folk är så engagerade, det är en av fördelarna med att jobba i en mindre kommun. Hela känslan blir mer personlig.

I fredags hade jag en del kul för mig. På morgonen åkte jag in till SF-bokhandeln och köpte biljetter till 50-årsspecialen av Doctor Who (The Day of the Doctor) som ska visas i Tumba nästa lördag. Det ska bli så galet kul att se den på bio och i 3D! Jag trodde faktiskt inte att den skulle visas på bio i Sverige, men SF-bokhandeln hjälpte till och arrangera och då blev det faktiskt av. Efter biljettköpandet åkte jag och lunchade med Johanna, supertrevligt! Och god sushi! På kvällen blev det dessutom middag med Lina och Karolina på ett vietnamesiskt ställe på söder som heter Nem Nem Quan. Det var riktigt gott också och där hade de dessutom trevlig personal som var väldigt personlig.

Kort sagt, ganska lyckad helg trots knegandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar