tisdag 8 december 2009

Dream or reality?


Fan också. Drömde om nya Sherlock Holmes-filmen och jag var verkligen supernöjd med den, men sedan VAKNAR jag och insåg att nej, det där var bara min hjärna som hade knåpat ihop. Varför är inte min hjärna manusförfattare i Hollywood? Megacrap!

Dessutom, som en extra kick, så drömde jag om att jag skulle statusuppdatera om den på Facebook. Kul hjärnan, kul.

I dag är sista jobbdagen den här veckan. Låter kanske som värsta lyxen men jag har lektion i morgon och 500 sidor kvar att läsa i boken (Dickens så klart). På torsdag är det lektion igen med diverse artiklar att läsa, hoppas jag kommer ihåg att göra det... Då ska dessutom andra utkastet på uppsatsen in, den ska i princip vara klar då. Gah, det tar mycket längre tid att ändra den än jag trodde. Varje sida tar typ fem minuter att rätta och ändra. Har inte det tålamodet just nu. Men efter jobbet i dag hade jag tänkt göra ett ryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar