söndag 27 december 2009

Ljudet av trummorna

Sitter här och hackar mig igenom senaste Dr Who-avsnittet, "The End of Time" (vilket är knasig titel eftersom det kommer en säsong fem). Dels hackar jag tänder för det är kallt, men framför allt är det datorn som hackar för den är DUM I HUVUDET. Eller i processorn... Whatever. John Simm är i alla fall tillbaka i DW och jag älskar det! Crazy crazy Time Lords gör mig glad i magen. Undrar när andra delen kommer... Det var ett tag sedan jag var inne i DW-svängen så det känns konstigt att nörda så mycket helt plötsligt.

När jag har tid ska jag dessutom köra maraton på Life on Mars, båda säsongerna. Det är något med John Simm och galna, tidsreande roller. Snacka om att hamna i ett smalt fack, jobbig type-casting minst sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar