lördag 3 juli 2010

She hides true love, en su bosillo

Jäkla muppdag. Seriöst, jag ville bara gömma mig under en sten. Inte för det har hänt något särskilt, men det är bara en sådan dag. Fast det är för varmt för att kura inomhus alltför länge. Jag försökte göra något, men jag blev bara på dåligt humör. En liten tur till Media Markt och Hemtex slutade med att jag blev skitsur på att folk stod för nära mig. Helvete, hört talas om personal space?! Men man tar risker med lördagsshopping.

Nästa vecka ska jag försöka hitta på roliga prylar. Som är billiga, för mina pengar börjar redan ta slut. Um... Åka till Universitetsbiblioteket kanske. Jag vill bara gå där och rota utan att någon stör. Shit, de har bara öppet 10-14 på vardagar. Det är det värsta med bibliotek, de är inte som Ica när det gäller öppentider.

Jaja, i morgon är en ny dag som ska spenderas med Tiffany på Fotografiska. Väldigt kulturellt, men jag känner för något sådant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar