torsdag 23 september 2010

(sjukt) Kul helg!


Jag hinner inte med något nuförtiden. Det är jobb eller skola varje dag och allt annat får lida. Av någon underlig anledning så har de inte lagt några lektioner nästa vecka så då är jag helt ledig (om man bortser från jobb och alla läxor jag måste göra). I dag är det dessutom redovisning. Hemskt. Speciellt eftersom det är kursansvarige som håller i seminariet. Jag kommer nog att läsa innantill och hoppas att ingen ställer någon konstig fråga.

Hur som helst så besökte jag Linköping nu i helgen. Jag, Linnea, Patrik, Anna och Challe var ute på äventyr hela dagen (och även hela natten). Vi gjorde en liten kulturell runda av Östergötaland och kollade på kyrkor, klosterruiner och smakade på den lokala gourmetmaten. Sedan blev det mat och fest i lägenheten. Det slutade med att alla förutom jag gick ut och de kom tillbaka klockan fem på morgonen med en tysk i släptåg. Sedan blev det tyst ganska länge och helt plötsligt var det dags att åka hem! Väldigt, väldigt kul helg hur som helst. Jag fick dessutom köra värsta turbobilen hem för Anna var ur funktion för tillfället.

1 kommentar:

  1. Låter som en riktigt kul helg!!
    Vad har dom för lokal gourmemat egentligen??
    =)
    Vi borde ses någon dag, nu när du har en inte så fullt upp vecka som kommer!
    Där med basta!

    SvaraRadera