torsdag 9 september 2010

Småplugg

Vi hade gruppmöte inför seminariet på måndag då vi ska presentera tre stycken diskusionsfrågor. Jag kände mig lite efter i diskusionen, men jag har å andra sidan aldrig varit särskilt bra på det där med att prata. Det kanske är något som jag får lära mig att acceptera. Däremot känner jag mig tryggare när jag skriver, det blir mycket lättare att formulera tankar då. Dessutom sitter jag under diskusioner och känner hela tiden att jag måste säga något smart, gärna med en gång. Fast ibland känner jag att saker inte behöver sägas, de är så självklara. Så när andra säger dem så blir jag irriterad, för det där kunde jag också ha sagt!

Jaja, det ska nog gå bra. Haha, ALLT kan vara bättre än ett litteraturseminarium med J.L. Jesus, då visste man att man levde (eftersom man hade dödsångest varje gång). I morgon ska jag jobba och då är det inte så mycket att tänka på alls. Jo, datumkoder, kvantitet och typnummer förstås. Men det är småpotatis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar