lördag 4 september 2010

Dags att stretcha hjärnan!

Ja, så var man igång med kursen på riktigt. För nu första veckan har man mest rumlat runt och försökt hitta på UU, det är nu när uppgifter och plugg kommer som man känner det riktiga suget i magen. Pendlandet överlever jag väl, det är inte så där himlans kul men vad tusan gör man. Jag har verkligen ingen lust att flytta till Uppsala, speciellt eftersom jag inte vill jobba och bo där när jag är klar. Kulturtant är jag helst i Stockholm.

Den här veckan har jag haft ett antal föreläsningar som har både vara intressanta och sega. En del förstår jag är viktigt medan annat skulle man lika gärna kunna läsa in själv. Men det är väl så det fungerar antar jag.

BTW, min nya dator har ett bättre grafikkort än den gamla så jag har kommit på att jag kan spela Tomb Raider. Farligt, men jag känner inte riktigt den där intensiva spellusten som jag gjorde förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar