fredag 8 april 2011

An Abed and Troy Thing

Ja, jag hinner/orkar verkligen inte blogga nu. Det är varannan dag plugg och varannan dag jobb som gäller. Herregud, jag hinner knappt plugga när jag är hemma. Känner mig faktiskt ganska utbränd. Sover skitdåligt och är konstant trött. Kära gnällblogg... Men vad ska man skriva om inte sanningen? Dessutom måste jag planera upp hur jag vill jobba i sommar. Helst inte alls, men då får jag nog säga upp mig. Men jag kanske blir lite piggare på att jobba när jag inte går i skolan samtidigt. Fatta att jag har varit på samma jobb i snart två år. Helt vansinnigt egentligen. Men jag trivs ju, delvis i alla fall.

Nu ska jag nog se lite på Community, som är mitt nya beroende. Fantastiskt rolig serie med helt störda karaktärer. Så som man önskar att ens pluggvardag skulle se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar