fredag 22 april 2011

Easter stuff


Det här har blivit en sådan där blogg som bara lägger upp bilder och i värsta fall tre rader med text. Det är precis sådant jag vill undvika. Men ärligt talat vet jag inte vad jag ska skriva om just nu. Kanske att jag väntar på ett paket från USA med diverse nördtröjor. Det var tydligen vid min dörr i torsdags, men jag var jobbet så jag kunde inte ta emot det. Nu måste jag leta reda på det innan DHL förstör det (de har redan lämnat ett hotbrev). Eller så kan jag skriva om att det är påsk, men det har väl ingen missat. Långfredagen var som vanligt överreklamerad, för tiden gick lika fort som den brukar när det är helg.

I går var jag och pappa hos mormor och åt mumsig kyckling och annat gott. Dessutom är jag redigt trött på choklad, jag vill ha något salt för tusan! Varför finns det inga påskägg med bara lakrits i? If only...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar