torsdag 4 oktober 2012

I'll never marry but Ohio don't remember me

Rent fysiskt så har den här veckan inte varit min bästa. Vet inte om det är stress eller något, men borde man vara stressad när man bara arbetar deltid? Fast det i sig själv är i och för sig stressande, mest på grund av den ekonomiska situationen... Just nu känns ett heltidsarbete väldigt avlägset tyvärr. Jag söker lite arbeten som dyker upp och som jag är intresserad av, men jag får i princip aldrig svar. Vilket är frustrerande, eftersom jag bara vet att jag skulle sparka arsle på de där tjänsterna. Jag skulle vara så bra. Och sådana höga tankar om mig själv har jag i princip aldrig, men jag vet att jag kan arbeta hårt och att jag gör bra ifrån mig. Men icke. Vet inte om det är min brist på erfarenhet som skrämmer bort folk. Eller har jag råkat skriva in något könsord i det personliga brevet?

Det här med att läsa två distanskurser var kanske inte världens bästa idé. Jag förstår inte hur jag har kunnat plugga så länge för just nu har jag världens sämsta koncentrationsförmåga. Det går så jäkla segt att traggla sig igenom text och att skriva.

Jag den här veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar