tisdag 26 oktober 2010

...eller är du döv dumma du!

Lång dag i skolan i dag. Först grupparbete i tre-fyra timmar, sedan föreläsning i två timmar. På föreläsningen lyssnade jag knappt på slutet, var så himla trött i huvudet. Men i morgon är det bara tillbaka igen för tre timmars datalabb! Skoj skoj. Dessutom har de ringt två gånger från jobbet i dag och vill att jag ska ringa tillbaka och säga om jag kan ta pass i morgon och på fredag eller inte. Jag pallar fan inte att ringa tillbaka bara för att säga att jag inte kan. I sådana fall kan de väl skicka SMS, det är ju lite smidigare. Jaja, fick gnälla av mig lite i går på jobbet med ett par andra tjejer som också var trött på bemanningsföretag. It's a pain...

Snart är det förresten en viss persons födelsedag och jag håller på att skriva ihop en önskelista as we speak. Men jag kommer knappt på något, för av någon anledning var det lättare förut. Dessutom vågar man inte önska sig dyra saker, som en iPhone. Jag har ju typ allt ändå!

Just det, ska avsluta med en fin liten bild som jag hittade på Bilddagboken i går. En fin tavla av en annan viss person.


1 kommentar:

  1. HAHAHA... vad roligt, dendär gamla tavlan!! Oj, bilddagboken vare länge sen man var inne på!!!

    Hur ska du fira din födelsedag??? =) =)

    SvaraRadera