lördag 16 oktober 2010

Höstboklördag

Den här helgen passar jag på att ladda upp inför nästa veckas fullspäckade schema. Ska till skolan alla dagar utom torsdag och då måste jag jobba. Egentligen ska man ta två pass varje vecka, men jag fick lite dispens (motviligt) av AW-chefen. Men det orkar jag inte tänka på nu! I helgen ska det slappas, ätas, läsas, shoppas och Skansas. Jepp, i morgon ska Jenny, Johanna och jag till Skansen och ha lite mysigt. Ska bli kul!

I dag var jag inne i stan en stund. Bland annat kollade jag in nya biblioteket i Kulturhuset. Det var riktigt fint där, massor av bra läsplatser som jag helt klart ska utnyttja! Förut var det bara en stor tom ingång med lite soffor där jag ibland satt och åt lunch eller mellanmål. Nu kan man sitta bland böcker på fräscha sittplatser. Tyvärr köper jag hellre än lånar, men man måste ju utnyttja lokalerna ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar