måndag 11 oktober 2010

Johanna, var är du?

Det här inlägget får gå lite snabbt, för databatteriet är på väg att ta slut. Hur som helst har jag bestämt mig för att ta mig an den här veckan med nya krafter. På torsdag läggs hemtentan ut på nätet och den ska vara inne på fredag klockan 17.00. Tills dess måste jag ha läst det som jag inte har hittills har "hunnit" läst av kurslitteraturen och vara mentalt redo för första tentan på kursen. Därför planerar jag in en promenad i dag och dessutom lite läsning av en sjukt trist artikel om arkivvetenskap. Plus att jag ska läsa några sidor i Just Kids som avkoppling (det är förresten en bok jag rekommenderar till alla i hela världen, otroligt fint skriven).

Jag vet inte riktigt var Johanna är just nu, men senaste jag hörde från henne så var hon i Bangkok i en tuk-tuk. Förhoppningsvis är det lugnt där borta, men antagligen kommer en revolution bryta ut eftersom orkanen Johanna har dragit fram. Det måste vara något med hennes hårfärg som är provocerande...

En snabb statusuppdatering av Sverige för Johanna: sol, 2 grader (hu!), SD är fortfarande idioter och SL kommer hinna få sina nya snömaskiner först till NÄSTA vinter (...). Jag avvaktar för vidare kommentarer.

1 kommentar:

  1. har du oxå börjat med promenader?
    =) =) Duktig du är!!!!
    /Jenny

    SvaraRadera