onsdag 20 oktober 2010

How I survived Wednesday

Det är bara en smula för mycket att göra just nu. Två kurser samtidigt och kluriga uppgifter att lösa. Den senaste fick vi i går och den ska vara klar på fredag. Det mesta känns lite vagt och luddigt i kanterna. Fast i dag var det datalabb och jag kan luta mig tillbaka på den logik som finns i HTML. Nu har vi börjat mixtra med stilmallar så sidorna inte ser så tråkiga ut längre. FÄRG! Vilket mirakel egentligen, så jag lade in det lite här och var. Fast jag förstår fortfarande inte färg-koderna och hur man räknar ut dem, men de gjorde inte de andra i min grupp heller som tur var.

I går var en fel dag, i dag var en ganska rätt dag. I går gick det mesta fel eller satte sig på tvären, plus att jag kom hem halv åtta. I dag gick det mesta rätta i alla fall och jag fick pizza så det blir man genast lite lyckligare av. Snart blir det nog Lie to Me som jag spelade in i går. Ögongodis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar