torsdag 26 maj 2011

Början på slutet


Snart är projektarbetet inlämnat, jag har redan gjort mitt och lämnat över ansvaret på en annan gruppmedlem. Trodde jag skulle smälla av i går, så mycket att ändra i sista korrläsningen! Dumma nog som vi är så hade vi inte gjort det innan så det var så sjukt mycket fel. Satt i två timmar och ändrade sådant som jag själv hittade, med hjälp av rättstavningsprogrammet och ctrl+b. Svårt att göra likadant när man är fem olika personer med olika åsikter och smak. Men snart så! Nu är det bara redovisningen kvar nästa vecka, men det känns ganska litet jämfört med gårdagen.

Det värsta med i går var nog den extra stressen/pressen av en första introduktion till uppsatsarbetet som börjar i höst. Trevligt att få den inför sommaren! De är så jäkla smarta och lägger föreläsningen dagen innan projektinlämningen också. Crazy. Men medan jag satt där så
fick jag faktiskt några små idéer, vet dock inte om de är genomförbara eller speciellt intressanta. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar