onsdag 1 februari 2012

Duktig idiot

I dag har jag, Linda och Nina suttit på Stadsbibblan och pluggat järnet. Vet inte riktigt hur mycket jag fick gjort, men några sidor lyckades jag läsa. Försöker förbereda mig inför intervjuerna nästa vecka, så det är en del att läsa in. Man vill ju vara säker på att man ställer rätt frågor också. Det är rätt skönt att sitta och plugga på biblioteket. Visserligen är ju datorn en distraktion, men det är i alla fall bättre än att sitta hemma där man behöver dammsuga/diska/plocka/kolla på TV/läsa osv hela tiden.

Förhoppningsvis blir det lite mer plugg i morgon innan det är dags att åka till jobbet i Uppsala. Sedan blir det maratonsession på fredag på Medborgarplatsens bibliotek. Men SEDAN ska jag ta mig tusan ta helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar