tisdag 6 mars 2012

Återkomsten

Uppsala i morgon! Det var några veckor sedan jag var där och jag har inte saknat resvägen... Annars är det en rätt trevlig stad där trevliga saker brukar hända, men SJ är ju allt annat än trevligt att åka med. MEN det ska bli kul att träffa lite kursare och antagligen få lite respons på sin jäkla knappt halvfärdiga uppsats. Jag har till och med gjort lunch! Har ju en väldigt tight budget den här månaden så det blir inget shoppande på Pressbyrån där jag annars är stamkund. Tyvärr kom jag fram till att jag hade ungefär 80 kronor att leva av den här veckan, så får spendera dem väl. Okej, jag sitter ju inte och svälter men det har blivit en del tullande på buffertkontot så jag försöker undvika det. Måste ha lite extra framåt sommaren då jag förhoppningsvis får lite ledigt/blir arbetslös.

VARFÖR tog jag upp det? Ångesten är mitt liv, ack!

(Random bild right?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar