lördag 10 mars 2012

Härliga helg

Kort sagt, det här har inte varit världens bästa vecka. Långt sagt... Jag har ältat uppsatsen alldeles för mycket, speciellt i onsdags då vi hade möte i uppsatsgrupperna. Har insett att jag inte tycker om att prata om den, antagligen för att allt just nu känns så rörigt. Mest vill jag ha det gjort och börja söka jobb. Som är ett annat orosmoment. Var på intervju för Uniflex i torsdags, fick inte jobbet. Fick sitta i en timme och vänta på att få bli intervjuad och var vid det laget inte så där himla pigg på att lista mina tre styrkor. Men skit samma, kommer kanske få ett 4 timmarspass varje vecka fram till sommaren genom min praktik.

Fick ont i magen i går. Det är inte så där väldigt störande, det är mest som när man har en orosklump i magen. Har det i dag också. Antagligen stress eller något. Inte så konstigt, känns aldrig som att jag är på något bra humör en längre stund. Det går lite upp och ned. Ett tag tänkte jag att det skulle vara kul att skriva uppsats, en utmaning. Men nu känns det inte så, det känns mest ganska poänglöst (förutom examen då).

Vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar