söndag 20 maj 2012

Hanging out with Jenny m.fl.

Tyvärr har jag inga bilder från dagens besök på Drottningholm med Jenny eftersom jag inte orkar leta fram USB-sladden till datorn och kameran. Men det var hur som helst riktigt trevligt! Fick den där glassen som jag hade suktat efter så många dagar. Plus en promenad runt i parken i värmen. När jag kom hem var jag helt slut av all solexponering, man glömmer hur trött man blir av det!

Det blev även en del prakhäng i går då jag träffade Linnea, Alex och HW inne i stan. Dessutom supergoda burgare på Texas Longhorn. En riktig höjdare! Och så blev det film på kvällen med Jenny och Johanna. Är så stolt över att jag har varit så social i helgen, man blir ganska isolerad i pluggandet annars. De enda man träffar är kursarna och då sitter man mest och gnäller på allt.

Jaja, nu ska jag kolla lite på TV och sedan blir det nog tidigt i säng. Upp och hoppa i morgon för seminarium i Uppsala!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar