torsdag 26 juli 2012

Some like it Hoth

Tycker jag borde vara mer taggad inför The Dark Knight Rises, men jag tror att det blir lite dämpat av allt arbete. I går var en riktig... jäkla dag. 28 grader varmt och datorerna bestämmer sig för att krångla extra mycket. Den första kvarten i infodisken trodde jag att jag skulle avlida, folk var så sjukt på. Och "på" är en snäll omskrivning. Det är inte kul att arbeta när tekniken inte fungerar, det är pinsamt att stå där som en idiot och inte kunna svara på varför det inte fungerar. Arbetsklimatet blir inte något vidare.

Men nya tag i dag. Det verkar i alla fall vara svalare i dag, jag klarar inte av det här sommarvädret ens i vanliga fall. Men när man ska arbeta också... Och samtidigt hålla upp någon slags samlad fasad utåt.

Har förresten sett klart på fem säsonger av LOST nu! Har hållit på med mitt maraton sedan början av juni. Fem säsonger på två månader är inte fy skam, trots att jag har tappat farten de senaste veckorna. Men nu är det dags för sista säsongen! Det är väldigt roligt att se det igen, när man vet allting och kan se vilka ledtrådar och hintar de lämnar.

Fina LOST.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar