onsdag 15 juni 2011

Ood day

I dag gjorde jag det stora misstaget att åka och handla på ICA Maxi i Sundbyberg för att jag hade för mig att de var ganska billiga där. Problemet var bara att hela vägen från Bromma och fram till affären var full av vägarbeten och ombyggnationer. Höll på att bli helt skogstokig ett tag och när jag väl kom fram så rusade jag igenom affären för jag ville komma hem så fort som möjligt. Nästa gång blir det ICA Brommaplan, hur dyra de än är!

Phew, jag är mer upptagen nu än under terminen. Okej, kanske inte men ändå... Jobb och jobbrelaterade saker och middagar. Mycket trevligt, känner mig faktiskt riktigt social för en gångs skull! Behövs nu när man inte träffar kursarna regelbundet heller, annars får man knappt något socialt utbyte som inte är digitalt.

Senare kanske kanske det blir Mitt Afrika, men får se om jag orkar för den var tydligen över två timmar lång. Annars blir det ett Who-avsnitt, har börjat se om fjärde säsongen. Trevligt att se Donna igen. Och Rose. Och Martha också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar