fredag 17 juni 2011

Raindrops keep falling on my head

Mysig fredag, med allt regn och allt. Träffade Petra vid elvatiden och istället för den planerad picknicken så blev det bio, lite mer passande på grund av vädret. Det blev nya Pirates-filmen som visade sig vara helt okej. Visst, blev inte så där överdrivet förtjust kanske, mycket av magin från ettan är försvunnen tyvärr. Men det var en trevlig äventyrsfilm, vad mer kan man begära?

I flera dagar så har jag varit väldigt sugen på att sticka in till Stadsbiblioteket vid Odenplan för att botanisera lite bland hyllorna. Men det har liksom inte känts som rätt läge än så länge. Framför allt måste jag lämna tillbaka en bok, men det lär ju bli några nylån också. Nu ska jag framför allt fokusera på Austers City of Glass där mitt favorittema dubbelgångare dyker upp. Snart kommer jag se doppelgangers överallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar