torsdag 7 juli 2011

Always in this twilight

Det blev en ganska seg start på dagen i morse på grund av gårdagens festligheter. Men det var supertrevligt, fick både tårta, cupcake och ost på mumsiga kex. Det hade Jenny ordnat bra. Mindre kul var att Johanna och Adam stack iväg till Thailand igen. Men Johanna har lovat att de kommer tillbaka i januari, så det blir nog bra.

I dag hade jag nästan en heldag på biblioteket. Jobbade nio till fyra, vilket innebär att det är jag som öppnar på morgonen. Som tur var hade jag fått min kod till larmet i tisdags för när jag låste upp dörren så var larmet fortfarande på! Men det gick bra. Annars var det ganska slow going på biblioteket, ingen vidare rusning. Mest krångel med fjärrlån som det finns 3000 undantag för beroende var de kommer ifrån och vart de ska. Man blir lite trött i huvudet av det.

Nu fotbad och rota i en boklåda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar