söndag 3 juli 2011

Det massiva söndagsinlägget


Den här veckan har varit rätt slitig. Två heldagar måndag och tisdag och sedan halvdagar tills fredag plus tre timmar i går. Sex dagars arbetsvecka, aldrig igen säger jag bara! Har sovit riktigt dåligt också, vet inte om det beror på nervositet eller värmen. I går hade jag dessutom ont i ryggen, mellan skulderbladen, så det gjorde ont när jag andades in för djupt. Tror att jag går omkring och är spänd nästan hela tiden vilket börjar bli ganska jobbigt. Kan också bero på att jag sitter rätt mycket på pendeltåg och i bilar och på konstiga kontorsstolar.

Men nu ska jag försöka njuta lite av helgen, är åtminstone ledig på måndag så det blir helg för mig i alla fall. Började med att tvätta, för det behövdes! Ska försöka sätta upp lite tavlor också, köpte ju ramar när jag och Jenny var på IKEA för några veckor sedan.

Just det, jag sökte ett jobb för ett tag sedan (precis innan midsommar) på Sollentuna bibliotek. De behövde extra på helgerna. Fick inte jobbet men fick positiv respons angående intervjun. Sedan var det människor med lång erfarenhet av bokhandel som hade sökt och sådant är svårt att tävla med när man är 24 och mest har pluggat i hela sitt liv. Kändes rätt skönt att inte få det ändå, då hade det blivit ännu mer pusslande i augusti. Vill ha lite semester också!

En sista grej bara... Fick en HTC Incredible S av pappa. Rätt... incredible.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar