fredag 1 juli 2011

Jag tror i alla fall att det är fredag

Den här veckan har varit rätt så intensiv, så jag har verkligen inte orkat skriva något i bloggen. Måndag och tisdag var heldagar på biblioteken och efter de var jag helt slut. Sedan har jag lyckats vakna klockan sex varje morgon trots att jag har sovmorgon, så jag har varit så där lagom pigg. Men nu är det nästa helg i alla fall! Jobbet går bra, det är riktigt kul. För en gångs skull känns det som att jag verkligen jobbar där också, istället för att bara jobba extra. Mycket trevligt litet bibliotek med lite lustiga figurer och trevlig personal.

I onsdags fick jag dessutom audiens hos Johanna, vilket är ganska svårt att få i dessa tider. Men det var trevligt hur som helst, fast på slutet satt jag bara och gäspade för att jag var så trött. I helgen ska jag sova sova sova. Och göra allt jag inte hinner på vardagarna, som att hämta ut Kids in the Hall-boxen på Megastore och hämta böcker på Stadsbiblioteket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar