måndag 25 juli 2011

How to sell a contradiction

Just nu är jag så där lagom pigg och laddad inför den nya arbetsveckan. Men börjar halv ett i dag, så jag behöver inte stressa direkt. Nackdelen är att jag måste äta lunch på pendeltåget alternativt på stationen vid Södertälje hamn. Inte världens mest optimala lunchställe.

Den här helgen har väl inte direkt varit någon höjdare. Gick omkring i ett slags vakuum i lördags, det här med Norge alltså... Såklart satt jag med för mycket nyhetssajter och nyhetssändningar på TV. Det kändes bättre när jag började fokusera på andra, mer triviala saker som till exempel Torchwood, Sherlock och Wimsey-deckaren jag läser just nu. Åkte dessutom in och gav blod i lördags, så lite illusioner har man jag fortfarande kvar om att man kan hjälpa någon någonstans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar