onsdag 2 november 2011

Två dagar


Är vad jag har kvar på praktiken. Sedan är det back to school! Men praktiken har nog gått otroligt fort ändå, trots lite dippar här och var. Fem veckor alltså, det är ganska mycket. Det har både varit intressant och upplysande. Jag kanske är lite mer säker på vad jag vill arbeta med i framtiden nu. Jag tror höjdpunkten var studiebesöket på Regionbiblioteket Stockholm, det var så himla kul att se massor med olika verksamheter. Inte bara det där stå bakom disk och peka mot deckarhyllan. Det finns ju så mycket mer att pyssla med! Lite vemodigt känns det att släppa Vällingby med omnejd, men det ska bli skönt också. Har emellanåt känt mig hämmad, av olika anledningar. Ser fram emot att utmana hjärncellerna med en saftig uppsats. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar