lördag 4 augusti 2012

Sofia läser serier

  
            
















Ett litet urval av de serier som jag har läst, läser och ska läsa. Försöker komma igång med att läsa serier igen. Mest saknar jag X-men, men det är fortfarande svårt att navigera i djungeln av Marvelserier. Har lånat X-men Noir från bibblan, så har höga förhoppningar på den eftersom jag älskar noirstil. Dessutom har jag nyss läst ut nya The League av Alan Moore som var riktigt bra. Massor av referenser till litteratur och populärkultur där! Avengers 1959 var tyvärr ett riktigt bottennapp, jäkligt trist skriven och jag orkade inte ens koncentrera mig på storyn. Plus en massor med brudar i tighta/knappt några kläder. Bu. Sedan blir det Locke & Key som jag har höga förhoppningar på.

*Bildkällor här, här, här och här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar