söndag 28 augusti 2011

Kursstart

I morgon är det dags att börja åka till Uppsala igen. Då börjar det roliga! Tyvärr känner jag mig så där lagom utmattad efter att ha jobbat hela sommaren, men får se till att ta riktigt lediga helger helt utan plugg. Nu har jag dessutom bara ett och ett halvt jobb, så det borde underlätta. Har jagat kurslitteratur hela veckan och det går så där. Dels är listan ganska lång och dels är det litteratur som är relativt populär inom många ämnen. Irriterande när man ska ha en bok som det finns sju exemplar av i hela Sverige (ett i Uppsala) och så är det 30 dagarslån på det vilket innebär när man väl får boken så är kursen över för längesedan.

Men jag ska väl inte gnälla för mycket. Att leta upp böcker är ju det jag ska jobba med så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar