onsdag 24 augusti 2011

Uppåt Sala

Inget Gnesta för mig i dag utan istället blir det jobbmöte på Ekonomikums bibliotek i Uppsala. Ska bli spännande, har inte varit där på flera månader. Men tror knappast att det har hunnit förändras så mycket. Annars ska jag försöka hämta ut ett paket från Megastore och en biljett till Bob Dylan. Han spelar ju på Globen i november, med Mark Knopfler som "förband".

Dessutom har jag fått veta var jag ska praktisera i höst, det blir Vällingby bibliotek. Ska bli hur skönt som helst att slippa pendla två timmar dit och två timmar hem. Istället blir det runt tio minuter - en kvart. Hoppas bara att alla som jobbar där är riktigt snälla och att jag faktiskt får arbeta och inte bara ställa upp böcker i hyllorna.

Egentligen hade jag tänkt börja samla material till min masteruppsats den här veckan men nu råkade jobbet komma i vägen så det har inte blivit något av det. Dessutom har jag just nu ett antal olika idéer att välja mellan. Blir lagom snurrigt i huvudet när man dessutom ska hinna tänka på nästa kurs och all kurslitteratur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar