tisdag 20 september 2011

Kompetent student

Dagens föreläsning med föreläsare från DIK var riktigt intressant, och dessutom lite mer engagerande eftersom man fick delta en del själv. Annars kan det bli lite segt att bara sitta och lyssna och anteckna i två timmar. Nu fick man ställa frågor lite hur som helst och även göra en liten tankekarta över sin egen kompetens. Och det kanske var just därför som jag inte fick min sedvanliga spänningshuvudvärk. Fy fasiken, det är inte kul.

I morgon ska jag på introduktion till nya jobbet mellan nio och halv två. På Östermalm! Fina grejer. Ska försöka smita in på tre-visningen av Jane Eyre på Sture också, om jag hinner och orkar. Är så rädd att SF ska hinna ta ned den innan jag hinner se den. Det har ju hänt förut, om jag säger så. Och den verkar så lagom populär, men är det så konstigt när de kör den på så udda biografer?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar