söndag 8 april 2012

Hallå?

Min blogg brukar väl ha runt 30 träffar om dagen och jag har alltid tänkt att det mest var folk jag inte kände men... Bytte bloggadress och då har träffarna snittat på fyra/dag. Ibland funderar jag på hur många som faktiskt läser min blogg och känner mig. Konstigt.

Hur som helst, sitter här och försöker krysta ur mig några meningar för uppsatsen. Det går ganska dåligt. Ett avsnitt som jag trodde att jag hade jättemycket att säga om är bara en halv sida just nu. Väldigt frustrerande. Det är drygt en månad kvar till inlämning och allt känns just nu så enormt. Jag är ganska övertygad om att hinna klart, men jag vill helst att det blir bra också. Fast  med mitt ämne och min teori... Mitt namn kommer trots allt att stå på uppsatsen, så helst ska jag kunna stå för den.

Okej, det här fungerar inte. Måste klippa naglarna, det går knappt att skriva som det är nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar