fredag 25 september 2009

Att vara eller att inte vara... snygg.

Jag har typ börjat följa Idol. Det har jag aldrig gjort förut, har bara sett enstaka program när det har passat. Nu är det liksom förknippat med klockan åtta. I går satt jag och råstirrade på Andreas Carlsson för att försöka komma på om han är snygg eller inte. Ibland får jag för mig (tack vare diverse reklambilder) att han är så sjukt fejk med sina blekta tänder och stylade hår. Hm... Jag får fundera vidare.

Uppsatsen går ett steg framåt och två steg bakåt. Just nu planerar jag att byta ämne och bok till något jag kan känna mig mer engagerad i. Det blir nog Jane Eyre och eld - och is-symboliken i den relaterat till hennes förtryck av samhället. Något sådant ja. Ingen klar tes ännu. Det enda jag är orolig för är att plagiera någon annan, men det där får jag prata med min handledare om.

Nu: Frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar