fredag 4 september 2009

TGIF

I dag sticker en Johanna i väg till Malaysia, fast jag vet inte om det kommer bli någon semester så jag är inte så avundsjuk. Mest avundsjuk att hon i en månad undviker "här-kommer-hösten-och-den-är-jävligt-förbannad"-hösten. Själv ska jag jobba i dag, känns bra att lägga ned fyra timmars hårt arbete för en gångs skull. Hoppas det blir flera pass nästa vecka.

Måste åka till IKEA också. Behöver en del saker som jag inte kunde köpa förut. Typ diskställ och lådinlägg för bestick. Och gardinstänger. Den andra Johannan var i alla fall snäll och gav mig två fina stolar, sådana skulle jag verkligen inte haft råd med annars. Tack för det!

On that note.... Om någon har något användbart så hör av er. Jag behöver just nu ett soffbord och en bäddsoffa. Ehe...

1 kommentar:

  1. Haha, nähj, är mest jobb här faktisk!!! Men tycker du kan va lite avudnsjuk endå för det är häftigt att va här!!!

    Soffbord har jag ett ikällarn som jag inte använder, svart LACK från IKEA, det är ditt om du orkar vänta en månad!

    SvaraRadera