måndag 7 september 2009

Jepp, helt klart en måndag

Nu sitter jag och surfar i lägenheten. Känns lite skumt. I går när jag skulle sova (när grannarna hade stängt av TV:n och slutat skrapa med stolar i golvet) så blev det alldeles knäpptyst en stund. Jag är vad vid ett hus som knakar och knäpper, men det gör tydligen inte betong... Sedan var jag rädd att bli anfallen av silverfiskar också, för jag fick syn på en inne i badrummet i går kväll. Bra timing, jag har inte sett någon förut. Självklart måste jag sedan researcha på nätet och bli ännu mer nojjig. Haha...

I dag ska jag försöka hinna plugga och sedan blir det jobb på eftermiddagen. Det kom en snubbe alldeles nyss och bytte lås också. Och så har jag adressändrat Svenska Dagbladet. Hade en lista på saker jag måste adressändra, men tyvärr har jag tapat bort lappen.

Bilder kommer, jag ska bara hitta sladden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar