lördag 19 september 2009

Teknologi-snack

Mitt trådlösa Internet vill inte fungera och typerna på ComHem fattar ingenting. Jag får fan grav ångest av att ringa kundservice... Deras hemsida är dessutom den mest förvirrande jag någonsin har sett. Man blir typ nervös varje gång man ska gå in där. Jaja, nu har jag nätverkssladden i alla fall, men det är ju inte så najs med den över halva rummet. Känns onödigt när det ska finnas trådlöst.

Älskar den nya digital-TV-boxen i alla fall. Pappa köpte den braiga till mig och på den kan man spela in. Jag har en TiVo! Hela tablån finns där så det är bara att klicka på det programmet som den ska spela in. Super. I löööv it. Fast det där med HD har jag inte fattat grejen med ännu. Ok, skarpar bild visst, men att betala för det? Nja. Tycker bilden är bra som den är.

Nä, om jag skulle försöka dra igenom några sidor Austen eller Fowles. Sen ska jag till Johanna och bli bjuden på middag. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar