tisdag 23 mars 2010

School is cool

Host host. Vaknade med ont i halsen i måndags och sedan dess har det bara blivit värre. I dag har jag hostat hela dagen, så otroligt jobbigt. Jag hoppas verkligen att jag blir bättre tills på torsdag för då ska jag jobba heldag. Typiskt att bli sjuk när man har lite mycket att göra. Får hemtentan i idéhistoria på fredag och den ska vara klar på tisdagen efter! Jag har aldrig varit med om att de gör så, låter studenterna skriva över helgen. Jaja, har ändå inga planer för i helgen, så får väl åka till Universitetet om jag inte kan koncentrera mig hemma.

På måndag börjar Mumin-kursen också, ska bli spännande! Tyvärr ligger ingen lektionsplanering ute på nätet, så jag vet inte riktigt om man ska ha hunnit läsa något tills dess. Konstigt att de är så noga med att vi ska hålla våra deadlines, men att de själva kan göra lite hur som helst. På tal om segt så skickade jag in ansökan om kandidatexamen häromdagen. I dag fick jag ett mail där det stod att det kunde ta cirka tre månader för den att behandlas! Holy macarony. Jaja, bara jag får ett snyggt diplom eller något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar