söndag 13 juni 2010

Bitterljuva veckodagar

Bloggens nya utseende fick tummen upp av Jenny i alla fall. Mina andra... tre (?) bloggläsare har inte hört av sig men jag antar att den är uthärdlig åtminstone. Ibland undrar jag lite över hur många som läser min blogg egentligen. Jag borde ha en sådan där räknare, men orka fixa det. Dessutom känns det lite ego, jag skulle nog ändå bara bli nojig över det.

Söndag! Min allra mesta hatdag på hela veckan. Bitterljuva Söndag, du krossar mitt hjärta med ditt sliskiga förhållande med Måndag! Just nu försöker jag desperat hitta på något att göra. Jag har hittills pendlat mellan Fotografiska inne i stan, shopping i Vällingby, följa med Johanna till frisören i Solna och stanna hemma och skita i allt. Inget är riktigt lockande.

1 kommentar:

  1. Håller med, söndagar är riktigt tråkiga dagar!
    Man kan alltid baka på söndagar, åh bjuda över nån på fika.. =) Det är en bra grejj! Tänk på saken tills nästa söndag.. moahaha

    SvaraRadera