tisdag 15 juni 2010

Sjuk måndag

I går var en måndag och en ganska bra dag, trots att jag var sjuk. Stannade hemma från jobbet en dag eftersom jag mådde illa och hade ont i magen. Vilket låter hur lamt som helst nu när jag skriver det, men mår man dåligt så gör man. Fast jag avskyr att ringa och sjukanmäla mig, för jag känner mig jämt så skyldig trots att jag inte har gjort något. Jaja, jag överlevde i alla fall och i dag ska jag nog klara av att jobba. Det verkar vara mycket att göra för de har satt in alla studentresurser som går nästan. Oh well...

Mitt bokpaket från Adlibris kom i går. Bara det gör ju att man mår lite bättre. Så nu har jag verkligen böcker att läsa i sommar! Åh, fan vad jag längtar till semestern. Efter jobbet orkar jag knappt göra någonting, så dagarna bara går utan att något roligt händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar