fredag 20 augusti 2010

Försoning

Har bokat biljett till prat med Ian McEwan på Kulturhuset i september. Inte lika spännande som Joyce Carol Oates kanske, men verkar ändå intressant. Kan de inte bjuda in Gaiman? Fast då skulle jag dö. Eller åtminstone svimma. Först skrika som en tolvåring på en Backstreet Boys-konsert, börja grina och sedan svimma. Undrar hur många författare jag har "träffat" i verkligheten. Hm... Jag har sett JCO på ca 20 meters avstånd, men det räknas nog inte som att träffas. Har pratat med Jonas Gardell och fått bok signerad. Öh... Borde jag inte vara ute mer i litteratursvängen och stå i köer för att få böcker klottrade i?! Och jag kallar mig själv nörd.

1 kommentar:

  1. Du får ju inte glömma den viktigaste författaren du har träffat.. Gregory David Roberts =)

    SvaraRadera