måndag 2 augusti 2010

Kaffemonster


Uh. Jag sov så jävla illa i natt. Vaknade mitt i natten och var helt kallsvettig. Drömde mardrömmar också, sådana stressiga, jobbiga drömmar. Och när jag vaknade i morse så var jag så jävla borta. Zombie de två första timmarna på jobbet. Sedan tvingade jag i mig jobbets automatkaffe (fast det var någon konstig variant med mycket mjölk). Fiii faaan vad vidrigt. Jag kan tänka mig att kaffe är gott när man har vant sig vid den äckliga smaken och när det är av "bra" kvalitet. Samma sak med sprit antar jag. Fast där finns väl en annan poäng, eller en annan brist på poäng. Jag piggnade hur som helst till, så YAY för kaffe!

Annars inte så mycket att blogga om. Det regnar en hel del här i Stockholm, vilket jag bara tycker är bra. Annars blir det så torrt och hemskt. Nackdelen är ju bara att grodorna och paddorna kommer fram och skräms.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Fiffi! Välkommen in i kaffets härliga värld! Ska bjuda dig på en riktig fin kopp någon gång! ;D

    SvaraRadera