lördag 8 januari 2011

You don't need money, don't take fame...

Så det saknas tydligen cirka 30 sidor ur min utgåva av The Fry Chronicles, till mitt stora förtret. Som tur var använde jag Libris för att kolla om det fanns någon bok inne i Stockholm och universitetet hade faktiskt en! Åkte dit, lånade boken, köpte en BLT-macka och satte mig ned och läste en stund. Sedan kopierade jag de försvunna sidorna, lämnade tillbaka boken och åkte hem. Ganska stor ansträngning för en bok, men vad gör man? Får se om jag köper en ny, men det känns lite trist eftersom jag fick den andra i julklapp av pappa.

Tur hade jag också när jag upptäckte att ett av mina favoritavsnitt av Chuck gick på Sexan, nämligen "Chuck vs the First Date". Hade längtat efter att se det avsnittet! Så kort sagt, bra lördag trots missöden med förlorade boksidor. Undrar vart de tog vägen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar