fredag 28 januari 2011

It's Friday, but I don't care

Nu har jag inte pluggat någonting på flera dagar, vilket kanske är helt korrekt när man är sjuk. Men man (jag) kan ändå inte låta bli att stressa upp mig över allt jag har missat (grupparbeten, seminarium, informationssökning) och allt jag inte har hunnit läsa (för mycket för att skriva inom en ynka parentes).

Det jag har lyckats göra är att formulera en idé för mitt PM-arbete. Nej, jag vet inte heller vad ett PM är men jag har i alla fall ett ämne. Så det är alltid något! Sedan har vi ett grupparbete att göra också, det kan bli lite klurigare eftersom vi måste ut i verkligheten och undersöka.

Förkylningen har inte blivit så mycket bättre, förutom att jag är lite klarare i huvudet. Det snurrar inte lika mycket längre. Men halsen är fortfarande ett elände, jag förstår inte hur allt ont lyckades hamna där. Vaknade i natt av en hostattack, den som ligger och lurar under alla tider på dygnet. Men jag får hålla ut, förhoppningsvis är det business as usual nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar