tisdag 25 januari 2011

Feberdrömmar

Det är synd om mig. För i söndags började jag hosta, i går blev jag dessutom extremt hes och när jag kom hem från skolan så fick jag frossa. Sedan gick det bara utför. Elle ja, temperaturen gick uppåt snarare. Det värsta är att få en hostattack och sedan inte kunna andas ordentligt, som att det sitter en propp i halsen. Fast det känns bättre nu, har tagit Alvedon och Bromhexin så det tog väl udden ur det. Jobbigast var att missa skolan i dag, med grupparbete och informationssökning. Å andra sidan hade det nog inte varit så artigt att åka dit och hosta på allt och alla.

Jobbet ringde också. Fantastisk tajming! Men det är väldigt lätt att få sympati när man knappt kan prata. Förhoppningsvis kan jag både delta på seminariet på torsdag och jobba på fredag. För innerst inne så är jag en optimist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar