torsdag 6 januari 2011

Maror

I natt så hade jag en så jävla obehaglig dröm att det fortfarande kryper i skinnet på mig när jag tänker på den. Jag tänker inte ens skriva ned den, så illamående gjorde den mig. Fy! När jag vaknade så fick jag liksom använda logiskt, rationellt tänkande för att komma fram till att nej, det var inget som hade hänt på riktigt. Jag fick nästan slita ut verkligheten ur drömkaoset. HELVETE vad läskigt det var.

Som tur är så kommer man ur det där efter en stund, man till och med glömmer bort det. Varför fungerar inte min drömfångare förresten? Det är faktiskt väldigt sällan som jag har mardrömmar, ibland kan det vara stressade drömmar, men sällan hemska. Är det sådant här man ska prata med psykoterapeuter om, tyder inte de drömmar? Fast det krävs väl ingen sådan för att lista ut när man är oroad över något. Jaja, ska försöka tänka på lugna, harmoniska saker i kväll. Typ valar och... hundvalpar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar