torsdag 22 december 2011

Jag tänker på Sherlock


Förresten! Herregud liksom, jag ba blubbar på om arbete och plugg när det i går släpptes (förutom en trailer till första delen av The Hobbit) inte mindre än FYRA stycken trailers till nya säsongen av Sherlock. Här har man suttit och väntat ända sedan inspelningen i somras och knappt fått något matigt alls. Och så PANG. Fyra. Nu har jag visserligen varit väldigt restriktiv när det gäller spoilers, så jag har medvetet undvikit det mesta som spridit sig på Internet. Kunde till exempel inte kolla på hela klippet som kom förra veckan. Men ska ägna nästa vecka åt att detaljstudera alla fyra trailers. De är korta, så det kanske inte är så mycket tycker ni. Men Moriarty är med i en ("No charge!"), en har fokus på "The Hounds of Baskerville" och i en så vill Sherlock att John ska slå honom.

Jag har varit lite ur fas i mitt nördande de senaste veckorna (eller månaderna). Ser fram emot en kort, men intensiv, period nu. Måste återhämta mig från hela Tinker Tailor Soldier Spy-grejen. Back to Baker Street.

Well, I'd better be off...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar