torsdag 29 december 2011

Bored to death


Mer trött i dag efter fyra timmar i Vällingby än åtta och en halv i Hässelby. Kan ju bero på att det är lite skillnad på tempo på de olika biblioteken. Men det var kul att jobba i Vällingby igen! Eller igen kanske jag inte ska säga eftersom jag "bara" praktiserade där förut. Ibland får jag för mig att jag inte kan hantera stress, men i dag kändes det kul att ha lite press på sig. I morgon blir det HäVi igen, bara några timmar på eftermiddagen. Sedan är det ju nyårsafton för tusan! Ska bli så skönt med en ledig helg till.

Fördelen med arbetet är dessutom att jag inte har hunnit freaka ur alltför mycket angående Sherlock. Dessutom tjänar jag pengar! Men något pluggande blir det inte, har satt stopp fram tills januari. Men jag har däremot gjort ett schema, ett likadant som för b-uppsatsen i littvet. Fungerade bra då. Har bara rutat upp ett schema på A4-papper, sedan ska jag fylla i vad jag ska göra varje dag och vecka och månad. Bra att har det lite mer visuellt så där än att sitta och bläddra som en tok i kalendern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar