torsdag 22 december 2011

Torsdag

Torsdag betyder arbete i Uppsala. Ska även passa på att kopiera och skriva ut en del artiklar som jag kanske har användning av till uppsatsarbetet. Har en hel del litteratur hemma, men tyvärr är och förblir det mesta oläst. Tänkte att jag ska börja med artiklar, det känns som att sådana är lättare att ta sig igenom och man får ut mer av det hela snabbare. Ska försöka sitta ett par timmar i dag och kanske lite på arbetet, men sedan ska jag ta jullov. Struntar fullständigt i om min uppsats är innehållslös faktiskt. Tidigare forskning, ta dig i brasan!

Lite roligare nyheter är att Johanna kommer hem snart. Då har jag någon att ringa och gnälla för, istället för att ta ut allt på bloggen... Skickade över ett paket med choklad och kakor till Thailand för att muta över henne om hon skulle ångra sig. Nej nej, det är jättemysigt väder och politiskt klimat här hemma. Vem kan undvika att älska Sverige?

Annars är nog allt som vanligt. FÖRUTOM ATT DET ÄR JULAFTON PÅ LÖRDAG. Hinner inte, hinner inte. Det fanns en tid då jag var ledig under veckorna, men man kan väl utgå ifrån att det inte kommer hända igen på sisådär 40 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar