tisdag 28 december 2010

Talk nerdy to me

Ibland får jag sådana här intensiva... "nördperioder". Det blir så påträngande så det nästan är jobbigt. Som nu kan jag till exempel inte sluta kolla på Chuck, som är en väldigt rolig, väldigt söt och väldigt spännande TV-serie men som är långt ifrån det bästa jag har sett. Jag hatar att skriva det här, men den har hjärta (för så skriver man bara om saker som brister i kvalitet) framför... HA, jag tänkte skriva hjärna. Men det är ingen dum serie, orealistisk kanske, men sedan när har jag något emot det? Jag skulle nog inte rekommendera den till någon, men mest för att jag vet att de flesta skulle trasha den. Samma anledning till att jag inte rekommenderar Buffy till någon, för de skulle inte fatta!

Som vanligt är det bara att vänta ut det. Det blev så illa i dag (rastlös, svårt att koncentrera mig, förvirrad, trött) att jag började plugga och fann det avslappnande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar